REKLAMAČNÝ PORIADOK
Dagmar Janusová - DAJAreality
Adresa: Družstevná 4328/34, 926 01 Sereď
IČO: 51 631 482
DIČ: 1083713191
IČ DPH: -
Zápis: ŽR Okresného úradu Galanta, pod č. 220-32801
Tel. č.: 0903 969 011
E-mail: dasa.janusova@gmail.com
IBAN: SK58 7500 0000 0040 3464 4259
1.
Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku a názoru na služby poskytované realitnou kanceláriu DAJAreality podať reklamáciu písomnou formou na adresu firmy uvedenú vyššie.
2.
DAJAreality má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať. Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme.
3.
DAJAreality vybavuje reklamáciu ihneď ako to bude možné, avšak najneskôr do 14 kalendárnych dní. Odpoveď klientom bude poslaná písomnou formou na adresu spotrebiteľa.
4.
V prípade uznania chyby zo strany DAJAreality, bude spotrebiteľ informovaný a daný nežiaduci stav v čo najkratšom termíne odstránený na náklady spoločnosti. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby sprostredkované DAJAreality.
5.
Všetky podklady, osobné údaje a podobne doručené spoločnosti DAJAreality podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
6. Alternatívne riešenie sporov
Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa o nápravu porušenia jeho spotrebiteľských práv odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť neodpovedal viac ako 30 dní spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov. Podľa §3 zákona 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Medzi subjektmi ARS má spotrebiteľ právo voľby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 zákona č. 391/2015.
7.
Reklamačný poriadok je záväzný a nadobúda platnosť 1.3.2024.
Reklamácia služby
Dátum: .................................................
Poskytnutá služba: PREDAJ KÚPA PRENÁJOM
ID nehnuteľnosti: .................................................
Klient (spotrebiteľ):
Meno a priezvisko: ......................................................................................................................................................
Adresa: ..............................................................................................................................................................................
Email: ............................................................................. Mobil: ...............................................................................
Reklamácia služby (porušenie bodov zmluvy, nenaplnenie zmluvy a podobne):
Podpis: .........................................................
Vyjadrenie sprostredkovateľa k reklamácii:
Podpis: .........................................................
Vyjadrenie - stanovisko k reklamácii:
Uznanie reklamácie: ÁNO NIE
Dátum: .........................................................
Meno a priezvisko: .........................................................................................................
Odôvodnenie:
Podpis: .........................................................